Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elindult Gödöllő klímastratégiájának kidolgozása 2019-12-04 10:26:15 A szemléletformálás fő célja, hogy bemutassa, mennyire függ a lakosság viselkedésétől a klimatikus események jövőbeni, helyi szintű alakulása
Segítsük a hemofiliásokat! 2019-08-14 11:47:56 Finanszírozási gondokról mesélt a Gödöllőn élő Csuja László, a betegségben szenvedők által életre hívott baráti kör elnöke
NATO-kiállítás nyílt a Szent István Egyetemen 2019-04-01 13:53:07 Az elmúlt 20 esztendő főbb történéseit bemutató tárlat a gödöllői felsőoktatási intézmény aulájában tekinthető meg
Csapvizet vagy ásványvizet igyunk? 2018-04-25 17:17:30 Kétség esetén a gödöllőiek is megtehetik, hogy tájékozódnak a településen tapasztalható vízminőségről
SZIE Állásbörze – nem csak egyetemistáknak 2018-04-10 15:04:38 Április 18-án, szerdán 10 és 15 óra között a gödöllői kampusz aulájában jó alkalom nyílik feltérképezni a munkalehetőségeket
Az ellenzéki pártok betlire játszanak 2017-10-20 21:01:06 Ezt a népszavazásokat sorra kezdeményező Vágó Gábor mondta a Lehet Más a Politika gödöllői klubjának októberi összejövetelén