Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyümölcshúsba vágó kutatás Gödöllőn 2021-05-28 10:37:27 Érdekes megállapításokra jutott dr. Farkas Csaba, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) Műszaki Intézetének fiatal szakembere
Őrült helyzetet szült Gödöllőn a választási matek 2019-10-30 16:41:33 Egy szervezet egy százalékos támogatottságú jelöltje teljes jogú képviselőként – mi több, alpolgármesterként – dönthet, ami nonszensznek tűnik, de ez a valóság
Beugró edzővel verte a Gödöllő a Nagykőröst 2019-04-13 18:27:53 A munkája miatt a tengerentúlra szólított Pozder Nenad helyett Dolhai Máté meccselt a Táncsics Mihály úti fociütközeten
Kétfrontos gödöllői sakksiker 2016-03-21 10:16:40 A GSBE első csapta Salgótarjánba, a második számú egység Aszódon nyert. Debütált a mindössze 8 éves Veréb Máté
Kocsmatekerés Gödöllőn 2015-05-30 09:25:27 Sajátos bringázással tisztelegnek a város, annak közösségi kultúrája és a kulinaritás egyik fontos szegmense előtt
Családban marad a Kalória Kft. vezetése 2015-04-02 18:05:24 Hatolkai Szaniszlót fia, Máté váltja júniustól a gödöllői közétkeztetési társaság ügyvezető igazgatói székében