Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gémesi élt az Orbán adta húsvéti lehetőséggel 2020-04-10 14:50:52 Úgy zárták le a gödöllői Erzsébet-park főbejáratát, hogy aki bennrekedt a természetvédelmi területen, kénytelen volt kimászni
Közös akció az áramlopások felszámolásáért 2015-02-12 17:47:24 Tucatnyi házból kötötték ki az energiaforrást az ÉMÁSZ szakemberei a gödöllői kapitányság aszódi munkatársainak „felügyelete” alatt
Cuccmentes karácsony kamaszokkal 2014-12-10 10:04:10 A gödöllői GreenDependent Egyesület munkatársa ötleteket gyűjtött össze, amikkel segíthetünk tizenéves gyermekünknek felfedezni az ünnep valódi értelmét
Betörőket fogtak el a gödöllői zsaruk 2014-04-28 17:40:26 A fiatalok az ablakon át másztak be egy erdőkertesi házba, ahonnan karórát és élelmiszert vittek el
Szélről mértek csapásokat a bunkerfocira 2013-03-09 17:17:18 Bő 70 percet kellett várni, hogy az elszántan játszó gödöllői tizenegy gólra váltsa nyomasztó fölényét a Hévízgyörk ellen