Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elfogyott a magyar kardvirtus a románok ellen 2013-08-10 15:48:31 Világbajnoki 7. lett a gödöllői Gémesi Csanádot és Gáll Csabát is soraiban tudó válogatott a budapesti Syma-csarnokban
Különös házi feladatot adott a nyárra Gémesi 2013-06-13 18:16:40 Vörös Istvánnak szeptemberig van módja arra, hogy garanciát nyújtson a HÉV-vonal föld alá süllyesztését szorgalmazó fejlesztési változat 20 milliárdos forrásigényére
Petíciót kapott Gémesi a HÉV-fejlesztés ügyében 2013-05-21 13:23:22 Vörös Istvánnak két felvonásban sikerült átnyújtania a földfelszín alatti megoldást szorgalmazó beadványt. Aláírásgyűjtési akció indul a városban
Felhívás: Gödöllői irodalmi díj 2013 2013-03-19 17:32:36 Május 5-ig két kategóriában várnak korábban még nem publikált, jeligés műveket a 200 ezer forint összdíjazású pályázatra
Báli vendéglátás közpénzből? 2013-02-26 08:42:31 Gémesi György és személyes vendégei kifizették a vacsora árát a tavaly novemberi társasági összejövetelen