Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gémesi György István királyt „kereste” Gödöllő főterén 2025-08-20 21:16:02 Augusztus 20-án átadták a legrangosabb városi kitüntetéseket, kenyéráldás és -szentelés, valamint Csík zenekar koncert helyszíne volt a főtér
Gödöllői hallgatók az Egyetemi Világjátékokon 2025-07-09 11:45:47 A MATE három sportágban 11 főt delegál a németországi Rajna-Ruhr régióban július 16-27. között lezajló multisport-eseményre
Gödöllői városháza-ügy: ilyen volt, ilyen lett… 2025-02-06 18:17:25 Idestova 5 éve húzódik a Szabadság tér 6. szám alatti, mára „főtéri torzóvá” és/vagy „elizélt palotává” lett épület megújítása