Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Karácsony Gödöllő főterén 2012-03-13 16:09:11 Az LMP prominense is segédkezett a népszavazási aláírásgyűjtésben
De hol lesz már akkor az Öregúr? 2012-02-28 13:25:02 A neves író, színikritikus, színházigazgató, Ambrus Zoltán életében fontos szerepet játszottak a nők
Az elrontott első kanyar… 2012-02-21 08:03:46 Gémesi is megszavazta a szállodacég 100 millió forint feletti veszteséggel kalkulált üzleti tervét
Idén elmarad a díszpolgár-avatás 2011-06-30 08:48:26 A miértre többen is keresik a választ, hiszen nem arról van szó, hogy nem volt jelölt
Adóforintok a szállodabizniszben? 2010-12-29 14:53:18 Megdőlni látszik, hogy a hotel működtetése a városnak nem kerül egy fillérjébe sem