Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szálloda-per: jogszabályok és ítéletek szólnak Gémesi érvelése ellen 2021-11-17 11:36:18 A polgármester megnyilvánulásai több esetben is cáfolhatók, ami erősen megkérdőjelezi a hiteles tájékoztatás szándékát. A hibás teljesítést az önkormányzat nem tudta a perben bizonyítani
Bíróságon folytatódhat az üléstermi csetepaté 2013-10-30 17:24:34 Gémesi György Vörös István ellen készül perre, a Fideszes városatya pedig a polgármestert citálná az ítélethozó testület elé
Gödöllőn sportolnak az ítélethozók 2013-07-05 18:03:56 Öt sportágban mérik össze a tudásukat a megyei törvényszékek bírái és munkatársai a Szent István Egyetemen