Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tartalékosan maradtak alul a gödöllői sakkozók 2019-03-11 07:35:07 Két FIDE-mestere nélkül ült asztalhoz az NB II-es csapat az MTK II. ellen. Döntetlen lett a szomszédvárak csatája a megyei bajnokságban
Futsal: gödöllői pontrablás Kazincbarcikán 2017-04-24 21:00:42 Kissé tartalékosan kényszerült kiállni a MAG-LOG, amelynek megmaradt az esélye a harmadik hely megszerzésére
Ez nem a gödöllői sakkozók vasárnapja volt… 2015-11-30 08:34:45 Tartalékosan vesztett a GSBE első- és második számú formációja. Ráadásul, az utóbbi egység tagjai minden táblán mattot kaptak Veresegyházon
Bravúros gödöllői remi a Mátra SE ellen 2014-12-01 08:22:21 Tartalékosan harcolt ki döntetlent esélyesebb riválisával szemben a GSBE. A második számú egységnek csak fél pontra futotta