Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Átadták a vörössalak-színű alsóparki futókört 2020-06-09 17:00:34 A fele-fele arányban állami és önkormányzati finanszírozásban megvalósult mintegy 60 millió forintos beruházás jól szolgálhatja a gödöllőiek sportolását, egészségét
Irány a konditerem! 2019-06-20 16:53:07 Rengeteg előnnyel rendelkezik egy jól felszerelt edzőterem, ezért nő a népszerűsége, vélhetően a gödöllőiek körében is
Tanulásban és sportolásban kiemelkedő gödöllői nebulók 2018-06-18 16:39:36 Ebben az évben tíz diákkorú tehetség részesült kiemelt elismerésben a Művészetek Háza Gödöllő épületének színháztermében lezajlott ünnepségen
Bontással indult a tornacsarnok bővítés 2013-03-13 15:32:21 Közel 150 millió forintból számolják fel a Petőfi iskolában a beltéri sportolási lehetőség szűkösségét