Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Autók a Rét utcai árokban 2021-08-04 10:06:48 Parkoló járműnek ütközött egy másik a blahai városrészen, a helyszínen a gödöllői tűzoltóknak is akadt tennivalójuk
Megújul az ALDI gödöllői áruháza 2021-06-15 10:46:28 Az üzlet július 7-én 21 órakor bezár. Az épületen belüli munkálatok július 11-én kezdődnek és várhatóan hat hetet vesznek igénybe
Nagy utazás 2020-11-19 17:42:23 A vecsési reptéri parkoló a nap 24 órájában nyitva áll az autósok előtt, verhetetlen árai az összes többi parkolótársaságot kiszorították az éllovasok közül
Gesztusértékű parkoló-építés közpénzből 2016-09-20 17:12:12 A gödöllői önkormányzat 15 millió forintot biztosít a LEAR-nek, amelynek TAO-ja segíti a sportcsarnok-beruházást