Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mit tesznek a fiatalok a munkaerőpiaccal? 2024-10-26 11:13:54 Mivel itthon a dolgozók egy nagy része alig minimálbért kap, így az ember kétszer meggondolja azt, hogy milyen munkát vállal el
Fontos tényező az önéletrajz a munkaerő felvételekor 2023-11-30 10:58:16 Ha szeretnénk az álláspályázatra jelentkezőről még többet megtudni, akkor érdemes a kiválasztási folyamat részeként megtekinteni a közösségi média profiljait
SZIE Állásbörze – nem csak egyetemistáknak 2018-04-10 15:04:38 Április 18-án, szerdán 10 és 15 óra között a gödöllői kampusz aulájában jó alkalom nyílik feltérképezni a munkalehetőségeket
Állásbörze nem csak egyetemistáknak 2013-04-05 10:18:49 Felkészítő programok is segítik a SZIE aulájában április 17-én lezajló eseményre való hangolódást