Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kényszerleszállás a gödöllői repülőtéren 2022-07-20 15:52:51 A légi járműből szivárogni kezdett az üzemanyag. A helyi tűzoltók is segédkeztek a nagyobb baj elhárításában
Két napra bezár a gödöllői kastély 2022-02-23 17:33:11 Úgy tudjuk, a díszterem és az oda vezető előtér felújítása miatt nem lesz látogatható városunk műemlék-együttese
Mit kell tenni, ha a polgármester szabadságra vágyik? 2021-04-11 11:19:48 Az utóbbi években a gödöllői képviselőtestület tagjai nem láthattak olyan előterjesztést, ami a Gémesi György vakációjának ütemezéséről szólt
Összevontak két hivatali irodát Gödöllőn 2020-04-07 10:08:34 Részben pályázati pénzből szeretnék előteremteni a múzeum barokk falfestésének felújítására a forrást, meghosszabbították a Kikelet óvoda bérleti szerződését