Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tünetes gyereket ne engedjünk közösségbe! 2020-08-31 17:41:38 Gödöllőn is fokozott a szülők és a tanárok felelőssége a koronavírus-járvány miatt fennálló készültségi helyzetben
Mit tanultunk a karantén időszaka alatt? 2020-06-20 18:06:31 Ebből az időszakból is rengeteg tanulságot lehet levonni, amit talán érdemes hasznosítani a későbbiekben is
Karantén? Kertészkedjünk Gödöllőn is! 2020-04-06 17:52:49 Molnár Árpád mezőgazdász ötleteket ad azokról a növényekről, amik a teraszon is jót termeszthetők és nem fogunk mellé velük
Postára csak akkor menjünk, ha muszáj! 2020-03-21 17:41:16 Az NMHH a gödöllőieknek is azt tanácsolja, lehetőleg utaljanak és levelezzenek online! A karanténban levőkkel a kézbesítő nem érintkezhet!