Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felmérték a romos babati istállókastély állapotát 2021-06-30 10:45:36 A részletes vizsgálathoz az épületek megőrzése érdekében, a MATE által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú rendszert használták
Kiraboltak egy gödöllői dohányboltot 2019-12-21 20:11:13 Az egyelőre ismeretlen férfiről a biztonsági kamera felvételt készített, a rendőrök az állampolgárok segítségét kérik
Van térfigyelő kamerája? Kéretik bejelenteni! 2016-10-26 11:19:45 Az illetékesek a gödöllői vállalkozások által üzemeltetett biztonsági eszközöket is felmérik. Egy űrlapot kell kitölteni
A menhelytől a cannes-i vörös szőnyegig 2014-05-19 16:55:36 Ezerkétszáz néző dübörgő tapssal üdvözölte Mundruczó Kornél filmjét, amiben óriási szerep hárult a Gödöllői Kutyasport Központ trénereire
Gödöllői világszenzáció Cannes-ban 2014-05-03 09:06:10 Kétszáznyolcvan kutyát tanítottak be és mozgattak a kamerák előtt a GKSK trénerei Mundruczó Kornél filmjében
Gőzerővel keresik az ablakbezúzókat 2013-10-23 09:34:24 A környékbeli térfigyelő kamerák felvételeinek elemzése is segítheti a gödöllői zsarukat a vandálok kézre kerítésében