Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Futamhatodikként ért célba Nádházy Evelin 2019-03-01 16:39:14 A Gödöllői EAC sprintere 54 másodpercen belüli futással rukkolt elő élete első fedettpályás Európa-bajnokságán
Agrárinformatikai központ jön létre Gödöllőn 2017-03-21 11:51:28 A 4 éves futamidejű projekt az egyetemhez kötődik, megvalósulását közel másfél milliárd forintos támogatás segíti
Két helyen múlt Kaptur Éva középdöntőbe jutása 2015-03-07 10:37:27 A Gödöllői EAC sprintere ötödikként ért célba futamában a prágai fedett pályás Eb-n, 60 méteren. Nyolc századdal maradt el a folytatástól
Berobbant a motorsport világába Surányi Balázs 2014-10-14 13:06:02 A 8 és fél éves gödöllői tehetséget édesapja szenvedélye „fertőzte meg”. Volt olyan verseny, hogy mindketten dobogón álltak