Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Új padlófűtés a burkolat feltörése nélkül 2022-03-09 17:44:25 Korszerűség és egyszerűség: a korábban luxusnak tekintett elektromos fűtések egyre elterjedtebbek, korszerűsítéskor egyre többen választják ezt a lehetőséget
Miért fontos a jó burkolat? 2021-11-12 11:00:40 Amikor kitalálod – akár gödöllői – lakásod berendezésekor, hogy milyen stílussal szeretnéd felruházni, nem csak a színek és a bútorok a meghatározók
Térkő, ami bírja, ha ráállunk autóval 2020-12-17 11:24:30 A köztéri burkolatból sokféle létezik, de hiába esztétikus egy-egy fajta, ha nem tudja ellátni a feladatát
Milyen a jó teraszburkolat? 2020-08-15 17:17:11 Cseppet sem mellékes körülmény, hogy milyen helyen hűsölhetünk, vagy fogyaszthatjuk el a reggeli teát
Új helyeken drosztolhatnak 2011-02-02 15:29:41 A főtér át- és beépítésével a korábban a Coop Áruház előtt várakozó taxisok is kiszorultak a díszburkolatról