Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői röplabda szomorú szombatja… 2019-03-02 19:31:31 Hazai pályán bukott el Grózer György csapata a DVTK ellen, így csak az alsóházban folytathatja a bajnokságot
A tűzzel is játszott a gödöllői futsal-csapat 2018-01-27 01:12:35 Kevés gól esett az alsóházi rangadón, ahol a váciak az utolsó percben azt hihették, ővék a három bajnoki pont. Tévedtek
Futsal: egálban maradt a Vác a Gödöllővel 2017-10-13 22:34:51 Egygólos előnynél egyik fél sem tudott többet kicsikarni az NB II. Keleti-csoportjának alsóházi rangadóján
Egálra mentett futsal-derbi az ördögök ellen 2016-11-04 21:13:29 A vendég kazincbarcikaiak két góllal is vezettek az alsóházi bajnoki rangadón, a házigazda gödöllőiek azonban beérték őket
Futsal: alsóházi rangadót vesztett a FISE 2015-11-09 21:35:27 Az első félidő után még egy-egyre állt a gödöllői egyetemi csapat és a REAC ütközete, később elléptek a hazaiak