Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Parkoló lesz a sportpályából 2016-07-07 11:13:48 A gödöllői önkormányzat tagjai szándéknyilatkozatot adtak a Haraszti úti Lear Corporation Kft-nek az átmenti megoldás kivitelezésére
Kirepült az autóból és szörnyethalt a sofőr 2015-10-27 07:38:15 A helyszínelés ideje alatt le kellett zárni az Aszódot Kerekharaszttal összekötő utat, a forgalmat a gödöllői rendőrök elterelték
Megküzdött hibátlansága megtartásáért a GKC 2014-10-11 20:59:35 Városunk férfi kézilabdázói hátrányból kezdték a második félidőt, küzdöttek és nyertek. A juniorok nagyon elpáholták a Dunaharasztit