Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyász: elhunyt Körösfői László 2019-10-04 15:59:02 A gödöllői köz- és sportélet meghatározó személyisége márciusban töltötte be 86. életévét. Emlékét megőrizzük!
Vegyél vissza, kolléga! 2019-07-23 11:14:38 A gödöllői székhelyű GreenDependent Intézet versenyezteti az önkormányzatokat az energiahatékonyság és klímavédelem területén
Közpénz-injekciót kaptak a gödöllői civilek 2019-05-10 16:45:14 Húsz- és hatszázötven-ezer forint között dotálja az önkormányzat a pályázaton részt vett egyesületeket, klubokat, alapítványokat
Jégkorong egyesülettel is bír Gödöllő 2019-05-07 10:29:41 Pályáznak a Testőrlaktanya falképei restaurálásának támogatására, és döntés született földterületek adás-vételéről is