Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Epres Györgyöt a sportügyekért-, Klement Pétert pedig a közbiztonsággal kapcsolatos ügyekért felelős tanácsnoknak választották meg a gödöllői képviselőtestület tagjai február 13-án. A tisztség ellátására Gémesi György polgármester tett szóbeli javaslatot, aki szerette volna azt is elérni, hogy legyen egy harmadik, a kormányzati kapcsolatokért felelős tanácsnoka is az önkormányzatnak. A posztra kiszemelt Kolozs Csaba azonban – miután megköszönte a lehetőséget – visszautasította a felkérést. A Fidesz-KDNP színeiben megválasztott önkormányzati képviselő elmondása szerint azért döntött így, mert nem kíván betölteni egy kétségen kívül hangzatos, ám valós jogkör nélküli tisztséget. Mint fogalmazott: inkább szociális munkásként szolgálja a várost, mintsem felvegye a tanácsnoki titulusért járó tiszteletdíjat.
A döntés érinti a képviselői javadalmazást, aminek összege havi, bruttó 90 ezer forintról – hasonlóan a bizottsági elnökökéhez – havi, bruttó 170 ezer forintra emelkedik.