Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői kastély készen áll az újranyitásra! 2020-06-14 10:15:21 Erről Ujváry Tamás, a műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatója beszélt a Porta című műsorban
Vezetői megbízásokat toldott meg egy évvel Gémesi 2020-06-03 10:30:56 A koronavírus-járvány kapcsán kihirdetett veszélyhelyzet nem biztosította a pályázatok jogszerű és körültekintő lebonyolítását
Rekordok és titkok a gödöllői kastélyban 2020-02-12 10:49:27 Évindító interjút adott dr. Ujváry Tamás, a műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatója
Három nemzetiségi önkormányzata lesz Gödöllőnek 2019-10-14 11:31:49 A romák, a németek és a lengyelek rendelkeznek majd képviselttel a településen, vezetőjük tanácskozási jogot kap a városi önkormányzat ülésén