Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Április 28-a (kedd) és 30-a (csütörtök) között burkolatjavítási munkálatokat végeznek a Magyar Közút Nonprofit Zrt. munkatársai az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán, Gödöllő térségében. A munkavégzés ideje alatt az autópálya 26-os és 29-es kilométerszelvényei között, 8-tól 16 óráig a forgalom egy sávra szűkül, továbbá 60 km/órás sebességkorlátozást is bevezetnek a szakemberek – tájékoztatta hírportálunkat a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Kommunikációs osztálya.