Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői kategóriasiker az Év agrárembere versenyen 2020-02-09 08:38:44 Dr. Hentz Károly, a Mezőgazdasági Eszköz- és Gépfejlődés-történeti Szakmúzeum igazgatója lett a legjobb az agrárgépész-jelöltek között
Értékes GEAC-helyezések a nemesvámosi mezőn 2019-10-28 08:09:02 A gödöllői egyetemi klub versenyzői biztató eredményeket értek el a ligasorozat második állomásán, a balácai villagazdaság területén