Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Cselgáncs: öt gödöllői érem a Lendva Kupán 2025-01-26 13:32:59 A szlovén városban 49. alkalommal rendezték meg a rangos, nyolc ország versenyzőinek részvételével lezajlott utánpótlás versenyt
Jutalmak feloldása: a bónuszrendszer a Legzo Casino 2025-01-24 15:47:37 Az online szórakoztatás versenyében a bónuszok és promóciók kulcsfontosságú szerepet játszanak a felhasználók vonzásában és megtartásában
A szoftverszolgáltatók szerepe az online kaszinók minőségében 2025-01-22 14:56:45 Tudd meg, hogyan befolyásolják a szoftverszolgáltatók az online kaszinók minőségét. Ismerd meg szerepüket a játékválaszték, grafika, tisztesség és felhasználói élmény terén