Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A kínai Nankingban – kétszeri halasztás (2020 és 2023) után – március 21-23. között lezajlott fedettpályás (short track) világbajnokság zárónapján, utolsó előtti számként rendezték meg férfiak 4x400 méteres váltófutását. Mivel összesen öt ország (Egyesült Államok, Kína, Jamaica, Sri Lanka és Magyarország) nevezett a versenyszámra, előfutamokra nem volt szükség, egyből a döntőben rivalizálhattak a staféták.
Hazánk kvartettjében két, a MATE-Gödöllői EAC színeit képviselő sprinter is helyet kapott: a 400 méteren 7. helyezett Enyingi Patrik (edző: Körmendy Katalin) és Kovács Árpád (edző: Kovács Zoltán). Rajtuk kívül az egyéniben 4. helyen végzett Molnár Attila, valamint Wahl Zoltán alkotta a magyar váltót, amely a 4-es pályát kapta, és jó eséllyel pályázott az éremre. A fiúk megcsinálták! Ráadásul, új országos csúccsal, 3:06,03 perces idővel tették ez, amivel sporttörténelmet írtak, hiszen magyar váltó még sohasem szerzett érmet fedettpályás világbajnokságon! Az amerikai arany és a jamaikai ezüst mellett, szépen csillog a magyar bronz!