Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Május 17-én és 18-án Nagykanizsán rendezték meg az újonc (U14) korosztály kardvívóinak országos egyéni- és csapatbajnokságát. A megmérettetésen a MATE-Gödöllői EAC– Károlyi Krisztián edző által felkészített – fiataljai is pástra léptek, és az alábbi eredményeket érték el: Lányok, egyéni (50 induló) 3. hely: Péterfi Júlia 7. hely: Bata Adél 9. hely: Máyer Viktória 18. hely: Andorkó Flóra 34. hely: Bischof Réka Lány csapat (10 induló) 2. hely: MATE-Gödöllői EAC (Péterfi Júlia, Bata Adél, Máyer Viktória, Andorkó Flóra) A gödöllői lányok a döntőben 45-35 arányban maradtak alul a Kertvárosi SE együttesével szemben. Fiúk, egyéni (52 induló) 3. hely: Kökény Domonkos 18. hely: Hanula Ádám 27. hely: Goreczky Csanád 38. hely: Zechmeister Huba 43. hely: Koncz Ákos Fiú csapat (11 induló) 5. hely: MATE-Gödöllői EAC (Kökény Domonkos, Hanula Ádám, Goreczky Csanád, Zechmeister Huba)