Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőt is elérheti a helyi népszavazási forradalom 2020-10-17 16:22:13 A Szabad Városok Szövetsége azt szeretné elérni, hogy az önkormányzatok megkaphassák a hazánknak szánt uniós segélyalap összegének a felét
Kilenc gödöllői érem a junior és ifi ligadöntőn 2019-08-26 10:13:38 Az egyetemi klub atlétáinak sikerei anyagilag is segítették a szakosztályt. Mihály Ádám és Mihajlovic Alex diadalmaskodtak
Másfél évtizede köszöntött be az uniós korszak 2019-05-01 11:08:57 Gödöllőn az időközben ledózerolt Városháza előtti tér és az Alsópark jelentette a csatlakozási ünnep kiemelt helyszíneit