Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február 20-án az UTE Mexikói úti létesítményében zajlott le a légfegyveres Budapest Bajnokság. A Gödöllői EAC két kiválósága, az olimpiai kvótával rendelkező Mészáros Eszter és klubtársa, Klenczner Márton egyaránt megnyerte a junior korosztály számára kiírt 10 méteres légpuska-versenyt. Eszter kiváló formájáról árulkodik, hogy Szucsák László tanítványa nemzetközi szinten is kiváló eredménnyel (632,7 kör) a legjobb puskás volt a női és férfi mezőnyben egyaránt.
A gödöllői szakosztály további versenyzői közül Farkas Ágnes a 9. (felnőtt légpuska), Lakner Áron az 5. (ifi légpuska), Magyar Bence a 15. (ifi légpuska), Dévényi Botond a 24. (ifi légpuska), míg Lévai Csongor a 11. helyet (serdülő légpuska) szerezte meg.