Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ismét reneszánszát éli a dámalovaglás 2012-11-30 13:26:34 Szemüveg nélküli 3D-s monitoron látható a speciális nyereg a gödöllői kastély Királyi és főúri lovaskultúra című kiállításán
Taroltak a gödöllői verselő fiatalok a lovardában 2012-11-25 09:01:19 Három kategóriában született hazai siker az Erzsébet királyné emlékére első ízben megrendezett vers- és prózamondó országos találkozón
Csiribiri Családbarát Nap 2012-09-18 16:18:47 A Waldorf-rendezvény szervezői a kastély és a Művészetek Háza közötti területre várják az érdeklődőket
Értékteremtő foglalkozás-folyam 2012-08-29 10:24:46 Félezer kulturális foglalkozás során csaknem 3 ezer gödöllői fiatal jutott művészeti élményhez
Királyi és főúri lovaskultúra 2012-06-28 14:15:41 Új, állandó kiállítás látható a kastély barokk istállójának emeleti szobáiban, és vetítik a 3D-s filmet
Főtér: áthúzódó elszámolás 2011-01-27 14:27:17 Bizonyosra vehető, hogy a tennivalók végleges befejezése tavaszra tolódik
EU-elnökségi váza a lovardában 2010-12-23 16:54:32 Az Európai Unió 27 tagállamának himnuszából vett, aranybetűkkel írt részletek olvashatók az ékességen