Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hatalmas bravúrt hajtott végre a Pest megyei Kupa 3. fordulójában a Gödöllői EAC, Sztriskó István szakmai irányításával készülő megyei II. osztályú csapata. A szerda délután, az egyetemi pályán lejátszott mérkőzésen a hazaiak 2-1 (0-1) arányban felülmúlták az elmúlt szezonban még NB III-as, idén ősztől a megyei elitben szereplő Tura VSK formációját. Azt az együttest, amely szeptember 8-án, vasárnap aránylag simán verte a Gödöllői SK társulatát a bajnokságban. A GEAC góljait Angyal Zoltán és a csereként beállt Kurunczi Dániel szerezték.
Sztriskó István a mérkőzést követően rendkívül boldog volt. Elmondta: nagyon jó játékkal sikerült kiverni a kupából a jóval esélyesebb turaiakat. Külön öröm, hogy csapatomban sok gödöllői fiatal jutott szóhoz, akik remekül helytálltak és maradéktalanul betartották a taktikai utasításokat. Úgy gondolom, jó úton járunk, és néhány, egykoron Gödöllőn nevelkedett játékossal még tovább erősödhetünk.