Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vészharangot kongattak a szakrendelő dolgozói 2013-02-12 21:18:07 Kovács Barnabás javaslatával maradhat esély arra, hogy nem kerül állami kézbe a gödöllői járóbeteg-ellátó intézmény
Kifogott egy settenkedő róka a hatóságokon 2013-02-01 17:30:58 Magánakcióra kényszerültek a lakók, hogy ártalmatlanná tegyék az egyik máriabesnyői utcába tévedt, sérültnek tűnt ravaszdit
Telekcsere a máriabesnyői egyházközséggel 2012-12-28 10:48:05 Közel 40 millió forintos értékkülönbözetről mondtak le a gödöllői városatyák a működési tér biztosítása érdekében
Mégsincs VÜSZI Bokor nélkül 2012-11-27 09:07:21 Vörös István szerint erkölcsileg megkérdőjelezhető volt a polgármesteri előterjesztés