Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tizennégy rendbeli, hivatalos személy által elkövetett közokirat-hamisítás bűntettével és három rendbeli hivatali visszaélés bűntettével vádolja az ügyészség Papp Istvánt, az Országos Munkavédelmi és Munkaügyi Főfelügyelőség (OMMF) volt elnökét, Gödöllő egykori, 1983 és 1990 közötti tanácselnökét.
A gyanú alapján a Nemzeti Nyomozóiroda munkatársai által 2008 decemberében őrizetbe vett korábbi OMMF-elnök utasítására vagy közbenjárására 2006-tól olyan hamis igazolásokat állítottak ki munkaügyi szabálytalanságok miatt elmarasztalt cégeknek, amik felhasználásával a vállalkozók közbeszerzési pályázatokon indulhattak és állami támogatásokat igényelhettek.
A már évek óta húzódó ügyben elrendelt büntetőper ma kezdődött el a Fővárosi Törvényszéken. Papp István vallomásában úgy fogalmazott: nem követett el bűncselekményt.