Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megvalósult a gödöllői focicsoda! 2013-06-01 19:16:26 Jenei Sándor és csapata a Verőce kiütésével koronázta meg pazar tavaszi szereplését, amivel megőrizte Pest megyei I. osztályú tagságát
Megnyugtató különbséggel verték a sereghajtót 2013-04-28 21:57:30 Három fordulóval a bajnoki idény vége előtt eldőlt, hogy a gödöllői kézilabdás fiúk megőrizték NB I/B-s tagságukat
Hooligans-tagságra vágyik Szabó Anna 2013-04-13 11:49:30 A gödöllői fiatal fuvolajátékkal kíséri a Ringass el című dalt, és várja a szavazatokat