Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kizárták Bajkó Norbertet 2019-11-05 17:48:16 Gödöllő második számú alpolgármesterétől megvált jelölőszervezete, A Hely az Érték városvédő Egyesület
Őrült helyzetet szült Gödöllőn a választási matek 2019-10-30 16:41:33 Egy szervezet egy százalékos támogatottságú jelöltje teljes jogú képviselőként – mi több, alpolgármesterként – dönthet, ami nonszensznek tűnik, de ez a valóság
Harminc perc a család biztonságáért 2019-06-13 09:14:18 A gödöllői érintettek számára is ajánlott igénybe venni a katasztrófavédelem ingyenes kéményseprő-ipari szolgáltatását
Életmentő készülék a Gödöllői Járásbíróságon 2019-06-06 16:42:44 Összesen négy defibrillátort vásárolt a Budapest Környéki Törvényszék, amiket a legnagyobb ügyfélforgalmú szervezetek kaptak meg
NATO-kiállítás nyílt a Szent István Egyetemen 2019-04-01 13:53:07 Az elmúlt 20 esztendő főbb történéseit bemutató tárlat a gödöllői felsőoktatási intézmény aulájában tekinthető meg