Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bírság tiltott magatartásért 2012-05-15 16:17:28 Gödöllőn jelenleg 11 olyan rendelet van érvényben, aminek paragrafusait érdemes megszívlelni, ha nem akarunk fizetni
Tilos a füstölgés a megújult főtéren 2011-02-24 09:49:53 Február utolsó péntekjétől a játszótereken és a buszmegállókban sem szabad cigarettázni Gödöllőn
Másfél milliárdos hiánypótlás 2011-02-03 12:53:39 A Fidesz és az MSZP helyi képviselői nem szimpatizáltak Gödöllő 2011-es költségvetésével
Maguk urai a panellakók 2010-10-11 17:31:23 Miként segíti az új városvezetés a lakótelepieket?
Túlzott temet(tet)ői terhek 2010-10-11 13:21:31 A gödöllői temető-tarifák a kelleténél akár 30-40 százalékkal többet húzhatnak ki a gyászolók pénztárcájából