Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szélről mértek csapásokat a bunkerfocira 2013-03-09 17:17:18 Bő 70 percet kellett várni, hogy az elszántan játszó gödöllői tizenegy gólra váltsa nyomasztó fölényét a Hévízgyörk ellen
Ismét reneszánszát éli a dámalovaglás 2012-11-30 13:26:34 Szemüveg nélküli 3D-s monitoron látható a speciális nyereg a gödöllői kastély Királyi és főúri lovaskultúra című kiállításán
Elektromos buszokról álmodnak 2011-07-26 09:37:58 Másfél és kétmilliárd forint közötti összeget áldozna a gödöllői városvezetés a település közösségi közlekedési rendszerének átalakítására
Eladó a gödöllői posta-telek 2011-07-20 13:45:27 Az állami cég pályázat útján, a 2009-es vételárnál kis mértékben magasabb áron kívánja értékesíteni a telekingatlant