Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Két év elteltével módosította a gödöllői közterületek használatával kapcsolatos rendeletét a városvezetés. A változás a díjakat érinti, amik átlagosan 10 százalékkal drágulnak március 1-jétől. Az egyetlen kivételt a garázsok fenntartása jelenti, itt 5 százalékos emelkedéssel kell számolniuk az érintetteknek.
Sport- és kulturális rendezvényt továbbra is érdemes lesz tartani Gödöllőn, mivel a közterület használati díj ebben az esetben napi 5 forint négyzetméterenként. Aki politikai rendezvény szervezésére adja a fejét, annak 240 forintot kell kifizetnie négyzetméterenként naponta, míg – például – a vendéglátó terasz létesítése1.050 forintos négyzetméterenkénti kiadással jár havonta.