Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fénypontok alapján tejel a gödöllői önkormányzat 2017-07-05 10:15:24 Együttműködési megállapodásban rögzítették a városban lévő közúti jelzőlámpák nettó 1,3 milliós éves ellenőrzési és karbantartási díját
Maradnak a Volánbusz-járatok Gödöllőn 2016-02-14 11:40:18 Újabb egyéves megállapodást kötött a közlekedési társaság az önkormányzattal. Nettó 94 millió forintot meghaladó közpénzbe kerül a szolgáltatás ellátása
Stratégiai együttműködését kötött a SZIE és a NAK 2014-04-02 14:04:15 Gödöllőn írták alá a megállapodást, aminek keretében az egyetem az oktatás, a kutatás és a szaktanácsadás területén segíti a törekvéseket