Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bemutatták a Gödöllői Lokálpatrióta Klub jelöltjeit 2019-06-21 16:51:54 Gémesi György mellett hat, a várost irányító testületben jelenleg is képviselőként ténykedő személy száll harcba mandátumának megőrzéséért
A vagyonvesztés elősegítése nem elfogadható 2018-09-24 16:52:18 Molnár Árpád kíváncsi lenne, melyik lokálpatrióta klubos gödöllői képviselő adná el saját ingatlanát a lellei üdülőnél alkalmazott feltételekkel
Új szállodacéget szült a renomémentés Gödöllőn 2015-12-10 10:27:25 A régi társaság is megmarad, üzlethelyiségeket ad bérbe. A javaslatot csak a lokálpatrióta klubos képviselők szavazták meg