Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sajátos videó a Hableány kiemeléséről 2019-06-11 17:45:34 A gödöllői képviselőtestület tagjai és a meghívottak is adóztak a hajóbaleset áldozatainak emléke előtt
Szómegvonás követte az együttműködési ajánlatot 2019-04-30 18:12:01 Kínos vitába keveredett Gémesi György és Vécsey László a gödöllői képviselőtestület ülésén, az egyebek napirendi pontnál
Drámaivá vált a szemét helyzet Gödöllőn (is) 2018-06-21 11:25:29 Ezt Gyenes Szilárd megbízott ügyvezető igazgató vázolta fel a képviselőtestület tagjainak tartott prezentációjában
Kiadták a gödöllői uszoda építési engedélyét 2018-03-26 10:56:00 Adminisztratív gátak bomlottak le a helyi röplabda- és az asztalitenisz-csarnok megvalósításának előkészítése érdekében