Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vihar az 50 millió forintos támogatás körül 2017-11-25 10:05:04 Vécsey László szerint humoros felvetésre illik humorral válaszolni: érdemes lenne megkérdezni egy polgármestert, hogyan kezeli a hasonló helyzeteket
Helyi népszavazás: Gödöllő szigorúbb Budapestnél 2017-02-18 11:41:31 Városunkban 20 százalék az aláírási limit. Csak képviselőtestületi hatáskörbe tartozó kérdésben kezdeményezhető, néhány kivétellel
Nem jó a szerepeket keverni 2016-12-10 17:20:02 Interjú Kovács Barnabással és Vörös Istvánnal, akik 26 hónapja voltak riválisai a 26 éve polgármesterként regnáló Gémesi Györgynek
Felelőssé tették a gödöllői polgármestert 2016-11-23 11:15:59 Határozati javaslatot fogadott el a képviselőtestület a régi Városháza épületének elbontása utáni helyzetre
Kihozták a sodrából Gémesit a közmeghallgatáson 2016-11-08 21:22:09 A polgármester rágalmazásnak minősítette a neki címzett szavakat. Tavasszal kezdődhet a régi Városháza épületének bontása
Kulcskérdés lett az ünnepi helyszínből 2016-10-21 14:55:31 Gémesi szerint senki nem reagált október 23-ával kapcsolatos kérésükre, aminek ellentmond, hogy rendbe rakták a kopjafa környékét