Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kockázatos lehet a fúrt kút 2012-08-27 11:32:06 Óriási veszélyt jelenthet, ha a hálózati víz keveredik a házilag fúrt forrás vizével
Gémesi megdorgáltatta Vécseyt 2012-06-15 10:48:23 A honatya úgy vélekedett: kapcsolattartása a választópolgárokkal megoldott és jól működik
Rosszabbul élünk, mint… 2012-06-10 13:00:25 A 2008-as évet alapul véve, minden esztendőben több közpénzt emészt fel a gyermekvédelemmel és a gyámügyi igazgatással kapcsolatos ellátások biztosítása Gödöllőn
Ezt Ön tanította nekünk… 2012-04-27 15:53:26 Tiltakozó levelek születtek, és 182 aláírás is összegyűlt a hulladékudvar építése ellen
Nem egy beteg halt meg… 2012-03-20 22:07:21 Kiderült, hogy Gémesi György iszonyatosan megszállott környezetvédő, de tovább épül a hulladékudvar
Szórólap-ügy: döglött akta 2011-08-17 09:47:21 Felfüggesztették a nyomozati eljárást a Gémesi ellenes kiadvánnyal kapcsolatosan
Sétánytáblák 650 ezer forintért 2011-06-23 13:29:14 Gesztusból ennyi pénzt áldoz a városvezetés arra, hogy Gödöllő testvérvárosairól sétányokat nevez el