Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kézilabda: felemás Gödöllő-Heves párharc 2015-11-28 21:54:54 A felnőttek elvéreztek, ám a száz százalékos mutatóval őszi bajnok juniorok alaposan kitömték a riválist
Kézilabda: diadalt ért a gödöllői gátszakadás 2015-04-18 23:45:29 Bartos Gábor alakulata a második félidőben brillírozva verte a Pilisvörösvárt. Fontos sikeren vannak túl az ezüstért harcoló juniorok
Megküzdött hibátlansága megtartásáért a GKC 2014-10-11 20:59:35 Városunk férfi kézilabdázói hátrányból kezdték a második félidőt, küzdöttek és nyertek. A juniorok nagyon elpáholták a Dunaharasztit
Simán verte a bajnok az NB I/B-től búcsúzó GKC-t 2014-05-18 17:53:29 A gödöllői kézilabdázók azokban a juniorokban bízhatnak a következő szezonban, akik a 4. helyen zárták a másodosztály küzdelemsorozatát
Kézilabda: kétfrontos gödöllői fiaskó 2013-12-14 22:11:40 A felnőttek és a juniorok egyaránt jelentős különbségű vereséggel búcsúztatták az óévet Balmazújvárosban