Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 1. forduló: Gyömrő VSK – Gödöllői KC 16-26 (5-13)
Két szezonra szóló NB I/B-s tagság után ismét harmadosztályú mérkőzésen lépett pályára Bartos Gábor együttese. Az új közegben lezajlott első bemutatkozás remekül sikerült, mivel az egységes és kevés technikai hibával játszó vendégek mind védekezésben, mind támadásban riválisuk fölé nőttek. Nemes András kapus bravúrjai mellett, Réti Tamás és Bátori Csaba szűrte a leghatékonyabban a hazai próbálkozásokat, a támadójátékban pedig Varjú Péter és Soós Zoltán nyújtott kiemelkedő teljesítményt.
Juniorok: Gyömrő – Gödöllő 19-26 Mácsár Gyula tanítványai mindvégig uralták a játékot, és végül magabiztos diadallal hagyták el a pályát.