Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ismét indul az InnoMax Díj 2016-10-06 10:33:41 Fókuszban a mindennapokat jobbá tevő fejlesztések. Gödöllőről is lehet pályázni az Invitech Solutions által kínált lehetőségre
Újra indul a Zöld Ipari Innováció Program 2016-01-19 13:08:17 Március 14-ig várják pályázatokat a gödöllői egyetem által meghirdetett, másfél milliárd forintos keretösszegű forrásszerzési lehetőségre
Önjáró gokartok épülnek Gödöllőn 2015-04-02 11:47:06 Április 18-án kiderül, mire képes a fúróból kreált önindító, vagy a fűnyíróból fejlesztett hibridhajtás
Minden hazai vállalkozás indulhat az InnoMax Díjért 2015-02-03 13:52:33 Az Invitel megnyitotta innovációs pályázatát valamennyi hazai cég, valamint az általános- és középiskolák számára. Gödöllőről is várnak pályázókat
Az Invitel idén is díjazza az innovációt 2014-01-29 09:16:28 A Gödöllőn is szolgáltató telekommunikációs társaság közzétette a 2014. évi InnoMax és InnoApps díjak kiírását