Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hajnalban csaptak le a gödöllői rendőrök 2021-12-02 08:15:54 Őrizetbe vették azt a 43 éves bagi férfit, akit lopással, eltiltás hatálya alatti járművezetéssel gyanúsítanak
A szigetüzemű napelemek megtérülése 2021-11-17 10:22:43 Nem kérdés, a hálózatra csatlakoztatott napenergia egyértelmű előnyben van a hálózaton kívüli rendszerekkel szemben
Tovább szárnyal a gödöllői focicsapat 2021-03-06 16:54:17 Százhalombattán is magabiztos sikernek örülhetett Hevesi Tamás társulata, amely egyre inkább kacérkodhat a dobogós pozícióval
Gyász: elhunyt Körösfői László 2019-10-04 15:59:02 A gödöllői köz- és sportélet meghatározó személyisége márciusban töltötte be 86. életévét. Emlékét megőrizzük!
A fehérnemű olcsóbb, mint a párterápia 2019-09-06 08:06:23 A férfi vizuális lény. A hálószobában látott élmény nagymértékben befolyásolja, mennyire látja nőiesnek a partnerét. Felnőtt tartalom!