Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ismét reneszánszát éli a dámalovaglás 2012-11-30 13:26:34 Szemüveg nélküli 3D-s monitoron látható a speciális nyereg a gödöllői kastély Királyi és főúri lovaskultúra című kiállításán
Rekord árbevételt remélnek a kastélyban 2012-11-15 11:35:04 Kiiktathatják az „elfáradt” családi programokat, törvény gátolja a befektetők bevonását a szállodaépítésbe. 2014 előtt nem várható komoly fejlesztés
Gödöllőről indul a GMO road show 2012-11-13 09:52:46 Budai Gyula, a VM parlamenti államtitkára nyitja meg a génmódosítás káros hatásait is bemutató országjárást
Fizetőparkolás mellékhatásokkal 2012-08-25 15:12:35 Egyre sűrűbben okoznak másoknak gondot Gödöllőn a díjfizetés elől menekülő autósok
Bírság tiltott magatartásért 2012-05-15 16:17:28 Gödöllőn jelenleg 11 olyan rendelet van érvényben, aminek paragrafusait érdemes megszívlelni, ha nem akarunk fizetni
Nem egy beteg halt meg… 2012-03-20 22:07:21 Kiderült, hogy Gémesi György iszonyatosan megszállott környezetvédő, de tovább épül a hulladékudvar
Megkésett fórum-ajánlat? 2012-03-16 16:36:18 Hulladékudvar-ügy: Gémesi felületesnek nevezte a lakosság egy részét