Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Újraindul a radiológiai szakrendelés Gödöllőn 2017-02-24 11:06:51 Röntgencső-cserére az önkormányzat ad pénzt. Külső forrás támogatja a tornacsarnok, az iskola és a kultúrház felújítását
Gödöllő nem lesz tankerületi központ 2016-06-15 10:05:16 Dunakeszihez fognak tartozni a településükön működő, állami fenntartású alap- és középfokú oktatás intézmények
Mire számíthatnak a gödöllői HÉV-en utazók? 2016-01-27 15:27:28 Határozott a közgyűlés: március végén a főváros kiszáll az agglomerációs tömegközlekedési szolgáltatás fenntartásából
Indulhat a 7,3 milliárdos közpénz felélése 2014-02-06 10:48:10 Gémesi izgalmas és jó évet vár, az általa előterjesztett 2014-es gödöllői költségvetést csak a hozzá hű lokálpatrióta klubos képviselők helyeselték
Haszonszedési jogot kapott a sport közalapítvány 2013-03-23 11:38:01 A szervezet adja bérbe az államosított iskolák tornatermeit Gödöllőn, a kiadásokkal csökkentett bevételt helyi sportcélú projektekre költik