Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megújul a gödöllői egyetem atlétikai pályája 2016-04-01 11:18:28 A rekonstrukció mintegy 40 millió forintos kiadást jelentő első fázisában a futókörön belüli területek kapnak rekortán-borítást
Dobogón a gödöllői önjáró gokartok 2015-04-19 13:28:17 A Szent István Egyetem junior és senior csapata egyaránt kitett magáért a Bosch fejlesztési versenyén
Hiába volt választék, Gödöllőn minden maradt a régiben 2014-10-12 23:15:34 Állandósult a változatlanság: tíz képviselőt ad a lokálpatrióta klub, kettőt a Fidesz-KDNP, egyet-egyet az MSZP-Együtt és a Jobbik a várost irányító testületbe a következő öt esztendőben
Tanulásban is jó gödöllői diáksportolókat jutalmaztak 2013-06-25 14:03:47 Több mint 400 általános- és középiskolás korú nebuló érdemeit sorolták fel a Művészetek Háza zsúfolásig telt színháztermében. Tizenegyen díszplakettet is kaptak
Díjeső zúdult a gödöllői sportolókra 2013-02-15 18:21:22 Először adtak jutalmat veterán kategóriában. Deák Nagy Marci verhetetlen. Ádám István érdemelte ki a Gödöllő sportjáért elismerő címet