Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ötvenezer forintról indul a bírság 2013-04-30 13:40:47 Egy komoly cég nem tűrheti el, hogy a munkavállalók veszélyesen, szabálytalanul dolgozzanak
Nagy csere kellett a győzelemhez 2013-04-27 19:14:31 A gödöllőiek 10-es számú játékosának egy félidő elég volt ahhoz, hogy két gólja mellett egy gólpasszt is adjon
A vélemény semmit nem számít, csak a tett 2013-03-27 20:17:49 Kerényi Imre mutatta be Az Alaptörvény illusztrációi című, április 21-ig ingyenesen megtekinthető vándorkiállítást a gödöllői kastély Rudolf-szárnyában
Ha csak egy vágány lenne… 2013-03-20 17:52:53 Pál Gábor magánvéleménye a gödöllői HÉV korszerűsítéséről. A városvezetőknek már többször is elmondta, öt éve pedig el is küldte nekik
Élő közvetítés a röplabda Magyar Kupa négyes döntőről 2013-03-01 15:34:35 Hírportálunkon a március 1-jei férfi- és a március 2-i női elődöntőket, valamint a március 3-i ülőröplabda mérkőzést követhetik figyelemmel
Bódit leküldték, az előnyből hátrány lett 2012-10-14 17:23:19 Túl szigorú volt a játékvezető, amiért egy félidőn át 10 emberrel kellett harcolnia a gödöllői tizenegynek Pilisen